ett okaos inlägg för Linus skull

Jag dog inte på orienteringen idag! Hur det är möjligt vet jag inte, men jag gillar't. Irrade bort oss X antal gånger, och ibland gick de knas på grund av min dåliga magkänsla. Men jag är stolt, och jag har ett sjätte sinne så jag vet alltid från vilket håll vi startade ifrån. True story.

 Tillslut fick vi nog av skogen och drog till stan och röjde omkring ett tag, lagom lökiga, i träningskläder och kvistar i håret. Det var fett. Shoppade lite smått, och på vår väg till Humana gick vi förbi ett Subway där Linus, Anna och Marik självfallet satt och käkade. Dom bor typ där.


++ Men nu har jag ont i mina fötter så jag ska ta en dusch. Latero!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0