min mpndag

IDGA SÅ ÖVERLEVDE JA KILLERGAME IGEN.
aah, men så kan det ju gå när man e bezt<3333 nemen på riktigt. går omkring som en mobbad i skolan. gömmer mig för folk, springer omkring paranoid kollar mig över axeln varannan minut. ständigt rädd för att dö. slaktade förövrigt mitt ANDRA offer idag. daaaamn! jADÅ.
fick reda på idag att mitt nya offer har en enäggstvilling. FAAAAilx10000. hehe.-
sitter och kollar på nittileaks. fattar inte riktigt grejjen för jag bloggar ju samtidgt men de e typ najs.

edwin "vanja kan du komma o hjälpa mig med mitt mattetal?"
jag "NEJ!!!!!!!!!!!!111 DU KOMMER DÖDA MIG. GAH!" springer iväg

snel_chey

Kommentarer
Postat av: saaarrra

TAGGAAADDDD PÅÅÅ ATT DÖÖÖDA!!!1 muuums :D <33<33<3<3<3<<3<33123

2011-05-03 @ 17:09:50
URL: http://saraolivia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0