coolaste katten i det långa landet falukorv


MUNTER

det blev visst lite sol idag med. Tänka sig! stadsorienterade - i vasastan liksom, som är supposed to be mina hoods - men icke. dog 1000 gånger om, och ser inte fram emot att orientera i en SKOG imorrn. frågade min gympalärare idag "får man ingen kompass?" och han skrattade ut mig, och hjälpte mig se skillnad på hus och gator på kartan. znäll

åkte in till stan idag o mötte upp en Marika och en Linus. vi gled mest omkring, gjorde stan osäker. provade glasögon. jag tycker glasögon är lite obehagliga, av någon konstig anledning. sen råkade jag kalla Linus för en val o så åkte jag hem och åt en pangmiddag. på tala om pang så blev det PANGkakor till lunch idag. Grädde och sylt på den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0