Moments ago


Sara+Olof med min ursexiga signerade påse

Olof tjillar i mina brillz


Åh. Karnevalen var helmys. Var galet otaggad, men taggade till när adrenalinet började pumpa precis innan framförandet. Det var fett. Vi borde ha vunnit. Det var grymt. Anyhow, efteråt taggade jag, Sara och pojkarna till nånstans-på-söder där vi äventyrade oss omkring lite. Middag för fyra på Tacobar. Därefter träffade jag Kevin, Petter, Linus och lite mysiga människor i stan. Men tröttnade på dem och jag o Kevin drog hem.

Nu har jag suttit och pratat med Alex på skype i typ en timme. Han hjälper mig ur mitt deppmode.

Kommentarer
Postat av: sarra

åååå lookin happpyyY hahahahihoho <3<3<3

2011-09-04 @ 01:06:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0