out of my mind


drabbades just av lite ångest. imorrn är det torsdag, som är min ångestdag. franska, musikteori och matte - mina ångestämnen. jag KOMMER dö. men idag var en grym dag, massa drama och kaos i hela världen och inom klassen och blablabla. orkade inte med nåt jobbigt så stängde av. men gympan va till och med kul, och jag har köpt nya skor, och alla mina bästosar va glada o jag var glad och jag åt donkenmiddag med lovisa och pratade om livet.

pallar förövrigt inte livet atm - hade helst grävt ner mig i en grop - men nöjer mig med att kolla på vänner i min säng. inte helt fel det heller.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

<3 <3 <3

2011-09-29 @ 10:28:46
URL: http://tihiw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0